Rännikulman tarkastus

Kaikkea pohjakallion ja perämaiden väliltä
Jänkäkurppa
Viestit: 117
Liittynyt: 30 Elo 2017, 09:26
Paikkakunta: Kittilä

Re: Rännikulman tarkastus

Viesti Kirjoittaja Jänkäkurppa » 21 Huhti 2020, 13:54

Nimimerkki ”mattikuha” laittoi kirjoitukseensa lainauksen viime marraskuussa olleesta jutustani.
Aluksi ihmettelen lainaustekstini väliin ilmestynyttä lausetta:
”Kalliiden lainojen yhdistäminen! onnistuu helposti.” Lisääkö sen joku robotti vai saatko mattikuha lisäyksestä välirahaa. Muillakin kirjoittajilla on lopussa joku mietelause tai mainoslause. Mitenkä sen voi lisätä. Jomsakin mainostaa ”Kultaa ja tietotekniikkaa vuodesta 1990 asti”

Mutta siitä rihlakokeilusta:
Kymmenisen vuotta sitten lapiointikuntoni oli vielä huipussaan, kaivupaikkakin oli rikas, joten kullantulo oli hyvä. Vuonna 2011 lapioin maata eniten kesässä, mitä olen vv 1996-2019 aikana koskaan kaivanut. Kaivupaikallani ei ole kovin paljon hienoa kultaa, mikä on hyvä. Jos kulta on karkeaa vaikkakin harvassa, sen saa kyllä helposti talteen ellei aivan töpeksi. Jos kaivupaikalla on vain hienoa kultaa on levenevät rännit, ”sieppaussuppilot”, tms paikallaan.

Me kullankaivajat olemme tunnettuja siitä että tahdomme aina liiotella tai vähätellä omia kultajuttujamme. Minä olen yrittänyt pitää hyvinkin huolellista päiväkirjaa kaivuistani. Alla v 2011 tilastojani. Voitte itse päätellä ovatko ne totta vai tarua.

Siirsin maata 109 m3
Sain kultaa 138 g
Kultapitoisuus 1.27 g/m3
Yli gramman hippuja 6 kpl

Avatar
jomsa
Viestit: 236
Liittynyt: 17 Heinä 2017, 13:57

Re: Rännikulman tarkastus

Viesti Kirjoittaja jomsa » 22 Huhti 2020, 18:03

Jänkäkurppa kirjoitti:
21 Huhti 2020, 13:54
Nimimerkki ”mattikuha” laittoi kirjoitukseensa lainauksen viime marraskuussa olleesta jutustani.
Aluksi ihmettelen lainaustekstini väliin ilmestynyttä lausetta:
”Kalliiden lainojen yhdistäminen! onnistuu helposti.” Lisääkö sen joku robotti vai saatko mattikuha lisäyksestä välirahaa. Muillakin kirjoittajilla on lopussa joku mietelause tai mainoslause. Mitenkä sen voi lisätä. Jomsakin mainostaa ”Kultaa ja tietotekniikkaa vuodesta 1990 asti”
Tämä itse asiassa on asia mitä tutkitaan. Nuo "allekirjoitukset" löytyvät omista profiiliasetuksista. Niihin on laitettu Hanskin kanssa erinäisiä rajoituksia tosin, koska niissä on ilmestynyt tuollaisia outoja mainoksia, joista emme voineet sanoa onko ne tarkoituksellisia vai mistä ne tulee. Siksi pyytäisin teitä tarkistamaan omat viestinne ja jos näette siellä oudon mainoksen, tarkistamaan omasta profiilsita, että allekirjoitus on todella tyhjä. Ja JOS se on tyhjä ja silti tulee tuota *askaa... pistäkää viestiä minulle YV:nä niin alan tutkimaan asiaa.

Mutta jos tästä asiasta tulee lisäkeskustelua, jatkakaa omaan threadiin tuonne ylläpito osioon.
Kultaa ja tietotekniikkaa vuodesta 1990 asti https://www.jomsa.fi
Hämypankki 2020 - 2030 | Rautakuru 2022 - 2026 | Kaarrepankki 2003 - 2020
Videoita kaivuista: https://www.youtube.com/c/Jomsatube

Vastaa Viestiin