Mielenkiintoisia ovat korona ajat olleet, eikä välttämättä hyvässä mielessä millään mittakaavalla ajateltuna. Koronan olen onnistunut välttämään, tai ainakaan vuoteen en ole ollut kipeänä.. ei onneksi kukaan lähipiiristäkään ole sairastunut. Poika kävi syksystä kaksi kertaa testattavana ja rouva marraskuussa kerran, eivät yllättäneet positiivisesti..
Olen käyttäytynyt melkein niinkuin ennenkin. Maskia en ole pitänyt kuin toimintapaikallani kotihoidossa. Kiertänyt kirpputoreja ympäri etelä suomen, jos mahdollista pitänyt vielä normaalia enemmän välimatkaa ihmisiin. Koronavilkun olen ladannut puhelimeeni. Oikeastaan korona ei ole juuri arkeeni vaikuttanut, mitä nyt eukko on pyörinyt jaloissa etätöissä kokoajan

Eiköhän se korona kesään mennessä ole jo voiton puolella, jos vain rokotteita saadaan tarpeeksi. Viime kevään rajoitustoimet olivat riittävät, kohta puoliin nähdään oliko tämän kevään rajoitustoimet riittävät. Kaikkia ei voi miellyttää mutta mielestäni viihdetaiteilijoita ja ym. koronan kurittamia olisi voinut valtion taholta avustaa pikkuisen enemmän. liian moni on menettänyt yrityksensä ja toimeentulonsa ilman omaa syytään. Esim. koroton laina jota olisi voinut nostaa tarpeen mukaan.. no niin ja se politiikasta

Ensi kesää ootellessa ja viimekesäisiä vaskatessa..