Tietäiskö joku?

Kaikkea pohjakallion ja perämaiden väliltä
Nikolai
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Joulu 2021, 17:57

Tietäiskö joku?

Viesti Kirjoittaja Nikolai » 02 Tammi 2022, 19:23

Hei! Olisiko jollakin yhteystietoa HannuF nimimerkillä kirjoitelleeseen heppuun? En pysty yksityisviestiä hänelle lähettämään vielä, koska olen uusi näillä sivuilla.

Jänkäkurppa
Viestit: 117
Liittynyt: 30 Elo 2017, 09:26
Paikkakunta: Kittilä

Re: Tietäiskö joku?

Viesti Kirjoittaja Jänkäkurppa » 03 Tammi 2022, 08:55

Nykyäänhän on niin moni asia jonkinlainen rikos, mitä se ei ennen ollut. Jonkun henkilön syntymäaikaakaan ei saa julkisesti ilmoittaa, saatika puhelinnumeroa tai osoitetta. Eli etsittävä henkilö saattaa olla käärmeissään minulle jos annan hänen numeronsa jollekin kyselijälle. Mutta jos itse etsit tiedot niin se on eri asia. Kysymykseesi alla joitain etsintävinkkejä:
1) Jos tiedät etsimäsi henkilön etu- ja sukunimen niin sillä voi aloittaa etsinnän.
2) Jos tiedät henkilön kaivupaikan niin nimellä ja/tai lupatunnuksella saat Tukesin sivuilta lisätietoja muista kaivajista.
- Päätökset: https://tukes.fi/paatokset-ja-kuulutuks ... dontaluvat
- Kaivosrekisterin kartat: http://gtkdata.gtk.fi/kaivosrekisteri/
3) Keskustelupalstalla kun olet kirjautunut sisään, joistain käyttäjistä löytyy myös lisätietoja, jopa asuinkunta.
4) Maksulliset numerotiedustelut antavat tietysti tietoja paitsi salaisista numeroista.
5) Jotkut saattavat asua ulkomaillakin. Siellä puhelin on esimerkiksi telefon, telephone tai jotain sinnepäin.

Nikolai
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Joulu 2021, 17:57

Re: Tietäiskö joku?

Viesti Kirjoittaja Nikolai » 04 Tammi 2022, 17:12

Kiitokset Jänkäkurpalle vinkeistä! Tarkoitukseni ei tokikaan ollut ketään rikoksen polulle kannustaa. Näillä vihjeillä löysin etsimäni ja asiat etenevät suunnitellusti.

HannuF
Viestit: 167
Liittynyt: 31 Elo 2017, 19:23
Paikkakunta: Heby Ruotsi

Re: Tietäiskö joku?

Viesti Kirjoittaja HannuF » 04 Tammi 2022, 19:50

Nikolai kirjoitti:
04 Tammi 2022, 17:12
Kiitokset Jänkäkurpalle vinkeistä! Tarkoitukseni ei tokikaan ollut ketään rikoksen polulle kannustaa. Näillä vihjeillä löysin etsimäni ja asiat etenevät suunnitellusti.
Ei mulla mitään luurankoja kaapissa ole. Kirjoita osoitteeseen
forsman.hannu@gmail.com
Ruotsinsuomalainen kullankaivaja Lemmenjoen Kaarreojalla.

Vastaa Viestiin