Laplandhotels Riekonlinna, kannattaa varoa...

Kaikkea pohjakallion ja perämaiden väliltä
Pihkapekka
Viestit: 23
Liittynyt: 05 Touko 2018, 17:55

Laplandhotels Riekonlinna, kannattaa varoa...

Viesti Kirjoittaja Pihkapekka » 09 Huhti 2022, 16:47

...ai mitä, no miepä kerron miten minulle vuosikokousreissulla kävi.
Koronat alkoi olla siinä mallissa, että päätettiin lähteä käymään kokouksessa mekin.
Tuonne saakka kun ajetaan, niin päätettiin olla yötä ja palatessa käydä vaunua katsomassa.
Hotellissahan se on juhlava kerta vuoteen majoittua ja kun kokouspaikka oli Riekonlinnassa niin eikun bookingista hintoja katsomaan.
119€ näkyi olevan hinta mutta kun lemmikin varausta ei siellä voinut tehdä niin hotellin varaukseenhan se piti soittaa.
Kerroin katsoneeni booking hinnan ja juupa, odotappa katsotaan ja niinpä näkyy, heeetki vielä, joo sehän tekee lemmikistä sen 20€ joten hinta olis yhteensä sen 139€.
Sanoin, että joo varataanpa sitten tuo, hinta oli minusta aika korkea, mutta kun on aamupalat ja kaikki ja huone luvattiin antaa niin että kokoukseenkin ehditään, kiitos kuulemiin.
Kokous meni mukavasti ja yökin, aamulla sitten nakit naammaan ja tavarat kyytiin ja respaan maksamaan.
Joo kaksi henkeä ja lemmikki, se tekee 159€. Kerroin, että täh? varatessa hinta oli lemmikin kera 139€. Hymyilevä respan neito totesi, että lemmikin osuus, 20€, lisätään hintaan aina maksuvaiheessa. Hetken toistelimme kantojamme ja maskin takana irvistellen maksoin 159€.
Kotiin palattuani laitoin ao. hotellin palautesivuille saman näkemyksen jota tässä kuvailin, siellä lomakkeen lähetyksen yhteydessä luvataan ottaa pikaisesti yhteyttä. Luulen, ettei enää parin viikon jälkeen yhteydenottoa kannata odotella.
Ylimielisestä suhtautumisesta pitää päätellä, että emme taida Laplandhotelsin kohderyhmää olla, ainakaan me lapiokaivajat jos suomalaiset ollenkaan.
Kakskymppisen voin antaa tippiä jos saan Oikein Hyvää Palvelua, jos se raha minulta väkisin ja perustelematta viedään, niin koen että minua on vähintäänkin kusetettu.
Pieni raha se kakskymppiä tietty on, mutta jos Laplandhotelsissa majoitutte niin annan pari ilmaista neuvoa, pidä lompakko syvällä housuntaskussa äläkä luota puheisiin, pyydä kirjallisena.

Että semmonen juttu tuo ja moni on menettänyt varmaan enemmänkin, jne...jne, mutta tuommoinen kokemus minulla.
Mutta iloisempaan asiaan, kullankaivuuseen, sinnehän sitä taas reilun kuukauden päästä lähetään, tuttuun jokivarteen.
Vehkeet huolletaan ja jos ei alkuun löydy soraa niin lapioidaan lumia parhaiden paikkojen päältä.
Oikein mukavaa kultakuumeista loppukevään aikaa kaikille.
Pekka